Eestis müüdi septembris 1643 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta septembri müügitulemusele alla 4,8%. Üheksa kuuga on tänavu klientidele üle antud 14 246 uut sõiduautot ehk 30,9% vähem kui mullu samal perioodil.
Jätkuvalt on populaarseteks segmentideks erinevad maasturid, milliste osakaal oli septembris ligi pool: keskmiste maasturite osakaal oli 25,8% ja väiksemate maasturite 22,8%. Kolmandaks enim osteti väiksema keskklassi autosid (19,3%).
Septembris tõusis ka alternatiivkütustel sõiduautode müük, milliste osakaal oli kokku 20,3%. Nendest osteti hübriidautosid 243, CNG gaasiautosid 35 ja elektriautosid 56 (osakaal 3,5%). Sarnane trend on ka Euroopa Liidu riikides, kus teises kvartalis ehk siis koroonaviiruse pandeemia kõrgperioodil oli kogu sõiduautode müük tugevas languses, aga elektriautosid ja pistikhübriide osteti isegi rohkem kui möödunud aastal samal perioodil.
Eestis olid septembris kõige populaarsemad automargid Toyota ja Škoda, milliseid anti klientidele üle vastavalt 239 ja 237. Kolmandaks enim müüdi Renault sõiduautosid (174). Mudelitest moodustasid esikolmiku Toyota RAV4 (95 autot), Renault Clio (91) ja Škoda Octavia (80).
Tarbesõidukeid müüdi septembris 362, mida oli 13,4% vähem kui eelmisel aastal. Üheksa kuu kokkuvõttes on Eestis müüdud 3083 uut tarbesõidukit, mis jääb möödunud aasta sama perioodi tulemusele alla 33,4%. Populaarsemate markide esikolmiku moodustasid septembris Citroen (65 sõidukit), Renault (61) ja Peugeot (52). Veokite segmendis oli edukaim Scania 20 müüdud veokiga.