Politseile teatati reede õhtul, et Loo alevikus liikleb Audi, mille juht võib olla joobes.
Politseinikud leidsid otsitava auto kiiresti ja andsid peatumismärguande, millele juht ei reageerinud, vaid hoopiski kiirust lisas.
Kohe pärast põgenemise algust tegi Audi juht ristmikul kerge avarii, riivates aeda. Tagaajamise käigus rammis sõiduk politseiauto kõrvalistuja poolset külge.
Kuna tagaajamine oli põgeneva Audi viinud asulast eemale, otsustati auto peatada relva abil. Esmalt tehti kaks hoiatuslasku õhku, kuid juht sellele ei reageerinud.
Seejärel tehti lask Audi kõrvalistuja poolsesse tagumisse rehvi. Tühjeneva rehviga Audi kiirus küll vähenes, ent see ei takistanud autojuhil oma sõitu jätkamast. Et vältida auto jõudmist taas asulasse otsustasid politseinikud Audi teelt välja rammida, mille tagajärjel roolikeeraja juhitavuse kaotas ja auto teeservas seisma jättis.
Politsei tabas autoroolist 30-aastase juhtimisõiguseta mehe. Mees keeldus alkomeetrisse puhumast. Ekspertiis selgitab välja, kas mees oli joobes või mitte.
Viimati lisatud
Vaata, kas tee võib olla libe
Loomadega liiklusõnnetuse keskmine kahju ulatub 3000 euroni
Tööd alustasid neli uut kiiruskaamerat
15. oktoobrist on lubatud kasutada naastrehve
Eestis juhtub keskmiselt 102 liiklusõnnetust päevas
[ls-abm-banner id=”2012″]