Aastal 2003 juhtus Tallinnas õnnetus millesarnast siin vist varem olnud ei olegi, nimelt prantsatas Pirita supelranda maha väikelennuk.
Eesti kerglennunduskompaniile Tango Lima Lima kuuluv väikelennuk oli oma tavapärasel treeninglennul koos teise samasuguse lennukiga.
Marsruut kulges Rapla lähistel Kuusiku lennuväljalt üle Naissaare Tallinna poole. Tallinna lennuväljalt tuli maandumise luba juba saadud ja lennuki maandumist ette valmistava kiirusega, mis on umbes sada viiskümmend kuni sada seitsekümmend kilomeetrit tunnis ja umbes kolmesaja meetri kõrgusel.
Planeeritud lennuplaani lõi ootamatult sassi lennukipropelleri sisse lennanud lind. Ilmselt tavalisest suurem merikajakas mõlema lennukis olnud mehe sõnul pidi see linn tavalisest kajakas tublisti suurem olema
sest normaalmõõtu lind ei oleks sellist õnnetust põhjustanud. Lennuki propeller purunes ja seega
ei oleks enam mingil juhul jõutud maanduda Tallinna lennuväljale. Piloodi ainus pääsetee oli otsida võimalikult sobiv koht hädamaandumise sooritamiseks.
Külmade ilmade tõttu ei ole praegusel ajal Pirita rannal veel päevi
jäid või vähemasti ei olnud neid seal pühapäeval, nii seiskas lennuki piloot propellerit ei jäänud lennumasina mootori
ja ristis maandumiseks välja Pirita ranna veepiiri. Maandumisel kumbki lennukis olnud meestest ei piloot ega reisija kannatada ei saanud ning seega oli tegemist õnneliku õnnetusega. Kui piloot tuleks arvestused valesti teinud ja maandunud näiteks sügavamale vette,
et oleks võinud õnnetus hoopis teistmoodi lõppeda. Majandus ja kommunikatsiooniministeeriumi lennuõnnetuste uurimise osakonna juhataja Tõnu Aderi hinnangul talitas väikelennuki kogenud piloot hädamaandumiseks Pirita rannajoont. Valides õigesti.
Lennuõnnetust hakkavad uurima Tallinna politseiprefektuuri ja lennuamet spetsiaalselt selleks puhuks moodustab Majandus ja Kommunikatsiooniministeeriumi kiirreageerimise osakond uurimiskomisjoni