Terve Tallinn-Narva maantee paarisajameetrine lõik oli nädalavahetuse ööl vastu pühapäeva ühes suunas suletud kuna politsei eksperdid kaardistasid teel juhtunut.
Tegemist oli esiti väga keerulise juhtumiga, kuna pärast auto allajäämist sõitis naisest üle veel mitu sõidukit. Praeguse info kohaselt lausa mitu raskeveokit.
Kõik see, mis avarii tagajärjel hukkunud naisterahva kehast järele jäi, tuli politseinikel tükk tüki haaval kokku korjata.
Kui alguses arvati, et inimese alla ajanud autojuht lahkus sündmuskohalt, kuna kartis järgnevat vastutust, siis hiljem selgus, et naisterahva alla ajanud autojuht küll kinni ei pidanud, kuid helistas hädaabi numbril ja ütles, et ajas alla metslooma.
Ajakirjandusest juhtunust lugedes aga võttis meesterahvas ühendust politseiga.
Uuringud näitavad, et kui jalakäija hukkumise tõenäosus kokkupõrke kiirusel nelikümmend kilomeetrit tunnis on kakskümmend protsenti, siis kuuekümne kilomeetrise tunnikiiruse juures tõuseb see drastiliselt seitsmekümnele protsendile ning juba seitsmekümne kilomeetrise tunnikiiruse juures on hukkumise tõenäosus üheksakümmend protsenti.
Õnnetuspaigas on tee neljarealine ja lubatud suurim sõidukiirus sada kümme kilomeetrit tunnis. Seega seega kokkupõrkel autoga ei ole inimesele ellujäämise lootust.
Sel aastal on sel aastal on liikluses hukkunud kokku kolmkümmend seitse inimest, seda on küll vähem kui eelmistel aastatel sama ajaga, kuid number võiks veel väiksem olla.
Viimati lisatud
Eestis juhtub keskmiselt 102 liiklusõnnetust päevas
1600€ nagu maast leitud
Elektriliste tõukeratastega juhtub järjest rohkem õnnetusi
Politsei tegi sõiduki peatamiseks neli lasku
Teismelised põgenesid politsei eest kahe varastatud autoga
[ls-abm-banner id=”2012″]