5.8 C
Tallinn
Kolmapäev, 24. aprill 2024
AvalehtAvariid70-aastase vanaproua liiklusstatistika - mõne aastaga 18 liiklusõnnetust

70-aastase vanaproua liiklusstatistika – mõne aastaga 18 liiklusõnnetust

Enamik autojuhte ei satu kunagi liiklusõnnetusse. Aga kuidas suhtuda naisterahvasse, kes on seitsekümmend ja kes on viimase paari kuu jooksul teinud kolm liiklusõnnetust, milles ta ise süüdi on ja viimase kahe aasta jooksul neid kokku kogunenud mitukümmend.

Miks on selline inimene autoroolis ja kas politsei ei karda, et tegemist võib olla tulevase liiklusmõrvariga, seda uuris politseisaade Krimi.

Ei juhtu just tihti, et mõnel inimesel on interneti videokeskkondades oma nii-öelda fänniklubi kes teda liikluses igal võimalusel filmib ja tema toimetamisi kajastab. Nimelt on meie teedel liiklemas naisterahvas, kellel vanust juba seitsmekümne kanti, aga sõiduisu jätkuvalt niivõrd suur, et oma uhke Subaru Imprezaga jätkuvalt vägitükke teeb.

Asi polekski ehk kõnelemist väärt, kui tegemist oleks juhuslikult õnnetustesse sattunud naisterahvaga. Aga meie teedel on inimene, kes ainuüksi augustikuus põhjustas kolm liiklusõnnetust ja kelle Subaru on osalenud kokku ligi kahekümnes plekimõlkimises. Naise auto on ilmekas ja näitab väga täpselt, kui tõsiseltvõetav juht ta tegelikult on.

s6nimekMida siis ikkagi sellise juhiga teha?

Kommenteerib Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse juht Hannes Kullamäe.

Antud Subaru juhiga puutusime kokku hiljuti, siis juhtus temaga üks liiklusõnnetus, mille suhtes oleme alustanud väärteomenetlust ja menetluse raames selgub, mis olid need asjaolud, mis liiklusõnnetuseni viisid. Antud isikul on ka olnud varasemalt liiklusõnnetusi, kuid kõik need õnnetused on lahenenud juhtide vastastikusel kokkuleppel s.t juhid on omavahel kokku leppinud ja vormistanud kindlustuspaberid ning nii ei ole ühtegi menetlust alustatud antud isikuga.

Igal õnnetusel seal on erinevad põhjused, miks miski õnnetus on juhtunud või mis on need asjaolud olnud, ega nende õnnetuste puhul täpselt ei saagi öelda ega ei teagi, miks need õnnetused juhtusid, et kas ta ei näinud, ei saanud aru, ei kuulnud.

Miks isik liikleb? Proual on olemas kõik dokumendid, et autoga liikluses osaleda. See tähendab nii juhtimisõigus, kui ka kehtiv tervisetõend.

 

s5Mida aga arvab oma pikaajalisest kliendist kindlustaja. Krimi pöördus If kindlustuse tootejuhi Reet Veilbergi poole.

See on väga ebatavaline juhtum. Selliseid kliente on ikkagi väga vähe.

Vanus on tegelikult väga huvitav aspekt. Mõni aega tagasi arvati, et vanemad inimesed on liikluskindlustuses head turvaliselt kliendigrupp. Viimastel aastatel tundub, et see päris nii ei ole.

Üks väike näide, kui vaatame vanust viiskümmend kuni seitsekümmend, siis nemad teevad vähem kahjusid kui, kui nooremad. Aga seitsekümmend ja sealt vanemad teevad mingil põhjusel viimasel ajal rohkem kahjusid, kui mõned aastad tagasi,

 

Seega, kuna naisterahvas on jätkuvalt liikluses, siis auto numbrimärgiga 194 BDG peaks eriti hoolikalt meelde jääma just pealinna inimestele, kuna naine oma ära rihitud Subaruga just Tallinnas avariisid põhjustab.

Kes soovib vaadata, mis linnakodanikel antud sõidukiga seoses on kaamera ette jäänud, tasub  youtube keskkonnas trükkida otsingusse auto number.

Sul on materjali, mida soovid jagada

Võta meiega ühendust